اینجا همه چی پیدا میشه !!!

جشنواره دسر

1392/11/25 18:41
نویسنده : محلا
540 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم.

روز چهارشنبه توی مدرسه ما جشنواره دسر برگزار شد.

از کلاس ما 3 نفر دسر های خوشمزه آوردند .

من هم ژله درست کردم و بردم.

ساعت اول ما به کمک معلم دسرهای خودمون رو فروختیم و پولش را به مدیر دادیم تا کمک به بچه های نیازمند بکنیم .

من خوشحالم که تونستم کمک کوچکی به بچه های نیازمند بکنم.

به امید روزی که دیگه بچه ای نیازمند نباشد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

رسول
27 بهمن 92 15:21
عزیزم امیدوارم درتمام مراحل زندگی موفق باشی خوشگل بابا
فاطمه
28 بهمن 92 21:24
سلام خوشگل خانوم .خیلی بهتون خوش گذشته . همیشه شاد و مهربون باشی گلپر مامانی
دایی مجتبی
2 اسفند 92 19:43
سلام. دایی جون/ امید وارم در تمام مراحل زندگیت موفق و پیروز باشی وبلاگت خیلی قشنگه سعی کن اتفاقات جالب مدرسه و خونه رو تو وبلاگت بنویسی و ادامه دار باشه تا بزرگسالی.این یه دفترچه خاطرات عالی میشه
محلا
پاسخ
مرسی دایی گلم که به من سر زدی
شاهزاده
22 اسفند 92 8:04
به به کدا بانوی کوچلوووو موفق باشی الهی
امیرحسین
30 اردیبهشت 93 0:04
سلام وبلاگ خوشگلی داری خوشحال میشم به وب منم سر بزنین
سارا
1 خرداد 93 14:17
خوشگل مهربونم.خوشحالم که اینقدر پر انرژی هستی.فدات بشم.من عاشق تو هستم
محلا
پاسخ
ممنون سارا جون